fbpx Skip to content

A Red Alert után most ismételten örülhetnek a játékoskedvű iPhone- és iTouch userek, hiszen az öreg John Carmack ismét kedveskedik nekik méghozzá (dobpergés) a Doom Resurrection-nel! Ez nem teljesen a régi klasszikus szériához köthető darab lesz, hanem egy teljesen új iPhone-ra és iTouch-ra kifejlesztett alkotás, ami erősen hajaz a Doom-széria harmadik részére. A játékot az Escalation Studios-szal válvettve készítette az id Software, akikhez a Dr. Awesome is köthető. Tom Mustaine, a fejlesztőgárda egyik embere nyilatkozott pár kósza szót a fejlesztésről:

“Körülbelül 7 vagy 8 hónappal előtt leültünk a többiekkel és eldöntöttük, hogy egy egyedülálló Doom-élményt fogunk varázsolni az iPhone-ok képernyőire.”

“A játék legfőbb jellemzője, hogy új szintekkel gazdagítja a már ismert és közkedvelt Doom 3 játékélményét.”


A sztori esetén némi párhuzamot vélhetünk felfedezni a régi Doom-szériával, amelyben meg kell védenünk a Földet a bolygót egy marsi dimenzionális kapu miatt elözönlő szörnyek ellen. A játék körülbelül egy hónap múlva jelenik meg, de sajnos az árát még nem tudjuk megmondani. Az igazság az, hogy igazán örülnénk már valami korszakalkotó FPS-nek, mert idáig nem nagyon kápráztattak el minket a játékfejlesztők.. bár lehet hogy ez nem is az a platform, ahol ezt megfelelően meg lehet valósítani..

Olvasd el a hozzászólásokat is

9 Comments

  1. Várom 🙂

  2. FPS-t nem nagyon tudok szifonra elképzelni, max “rátapintok oszt megdöglik” szinten 🙂 Remélem nekik több a fantáziájuk hozzá 😀

  3. @zsepi: amíg az irányítás igencsak nehezen megvalósítható a virtuális joypadoknak köszönhetően, addig egyik játék se lesz akkora durranás – max ha már korábban akkora rajongótáborra tett szert, mint a Wolfeinstein 3D 😉

  4. Azért egy 38 éves emberre ne mondjuk már, hogy öreg. 😛

  5. @zsepi: Miért? A Prey is elég faszára sikerült ilyen szempontból… 🙂

  6. @Zsoc: Lehet, annyit nem játszom FPS-ekkel, csak mondjuk más gameknél is, a giroszkópos “körbenézés/körbeforgás” sokkal durvább vagy hogy mondjam, mintha ugyenezt 1 egérrel tenném 🙂 Vagy csak még én vagyok ügyetlen ehhez 😀 Majd kipróbálom 😉

  7. Ez nem valos FPS lesz am, csak tapicskolni kell a kepet. A progi egy elore scriptelt uton visz vegig, nekunk csak lovoldozni kell…

  8. A jo megoldás az lenne ha a képernyőn lenne a joy ami x és y tengelyen bámészkodikt, és szifon horizontális döntésével előre hátra lépkedni, vertikális dontéssel pedig sasszézni lehetne. Nem is értem mért nem jut senkinek eszébe ez.


Add a Comment