A múltkori kiakadásom után végre-valahára kezdenek körvonalazódni, hogy milyen játékok is lesnek majd ránk idén ősszel/télen iOS fronton.
Lesz itt minden, mint a búcsúban, vérengzés és mészárlás, ameddig csak a pénztárcánk bírja, és ezeknek is az egyik legkülöncebb tagja az Alien vs Predator lesz.
Az igazi különcködő, több szempontból is. Az első, hogy az Angry Mob Games csinálja, akinek a nevéhez a Muffin Knight köthető (itt vége is a listának, mert nincs más játékuk ), tehát 3D-s bélszaggatós játékokban hivatalosan nincs rutinjuk, ezt persze ők megpróbálják úgy kompenzálni, hogy az még eladható legyen.
El is jutottunk a csavarhoz, mert nem a megszokott stílusban fogjuk kapni a játékot, az Alien vs Predator ugyanis egy TPS nézetű két(!) gombos hack-and-slash játék lesz. Tehát a még meg nem jelent, de már koppintott Infinity Blade: Dungeons-höz hasonló mészárlás, a klasszikus TPS nézetben, a már jól ismert cimboráinkkal. Mire lesz elég két gomb? Jó kérdés, de annyi előnye biztos lesz, hogy végre lövés helyett nem ugrani fogunk, vagy gugolás helyett a fegyverrel zoomolgatni. Eltéveszthetetlen lesz az irányítás, persze eddig csak papíron.
Karakterekből úgy néz ki, csak a tápláléklánc csúcsa lesz játszható, tehát az emberek nem, és 21 pályán keresztül megy majd a harc. A szabály pedig egyszerű: ölj vagy megölnek!
A Gameloft is rákapott az Unreal Engine-re
Aki eddig nem hitt a csodákban, az most megtapasztalhatja, hogy noha az év elején a sok freemium játék után a Gameloft neve annyit sem ért, mint egy taknyos zsebkendőé, de most végre észhez tértek! A csoda pedig nem más, mint hogy elkezdenek korrekt játékokat kiadni, amiknek lelke a méltán híres Unreal Engine lesz.
Az Unreal Engine egy jól bevált motor, amit a Unitys fejlesztések mellett jónak lehet hívni, a többi valahogy nem adta azt az élményt, ami elvárt lenne. De most! A Gameloft ugyanis nem egy, hanem egyből több játékot is ezzel a motorral fog készíteni, így témától függően elvileg minden akció-fanatikus megtalálja majd a számításait. Kíváncsian várom a folytatást.
1 Comment
” A csoda pedig nem más, mint hogy elkezdenek korrekt játékokat kiadni”
Talán szebbeket, de korrekteket? Áh, gondolom nem cseréltek le minden döntéshozót a cégnél. De még akkor sem, most már elvből nem, ezeknek centet sem.